Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Griekse Cafetaria Alpha. Meer weten? Ontdek meer
Rik
18 jun 2026 om 20:47
Gyros schotel was heerlijk. Tzaziki ook
Frank
13 jun 2026 om 21:08
Top
Kooijman
16 mei 2026 om 21:22
netjes op tijd bezorgd , was lekker warm en smaakte heerlijk
Ruud
7 mei 2026 om 20:03
De kapsalon was dit keer echt niet lekker. Vlees droog, patat taai en bakje saus is echt te weinig voor deze portie. Bezorging was snel en vriendelijk.
Hailey
22 apr 2026 om 22:12
bedankt Tula!!
Simone
19 apr 2026 om 18:21
Het was oké, maar voor ons niet voor herhaling. De gyros vond ik erg droog, bij het broodje kroket zat geen mosterd, terwijl dat ook niet aan te klikken was in de opties met saus. De berenklauw had geen stokje erin, en de uien ervan waren erg verbrand.
J
17 apr 2026 om 20:23
boven verwachting goed. Geen slappe salade maar vers. gyros was ook prima van structuur en smaak. tsja, dat gaan we nog wel een keer doen.